2012. október 7., vasárnap

UT projektterv

Már rég folyt tinta a virtuális tollamból, így most felveszem és írok vele a képzeltbeli papíromon, vagyis inkább képernyőmön. :)
Nos, most már biztosan jegyezhetem meg én is, hogy a mi kis projektünk is halad, lassan de biztosan!
A projekttervünkkel először úgy jártunk, hogy ki kellett egészítünk, át kellett gondolnunk mivel (valljuk be őszintén, az igencsak összecsapottra és hiányosra) sikeredett. A másodikkal viszont én személy szerint meg vagyok elégedve, szerintem csapattársaim is!
Ha visszagondolok az első próbánál, még egyáltalán nem tudtuk, hogy milyen vonalon induljunk el az univerzális tervezés dzsungelében és ültünk egymás mellett az egyetem hallgatózójában meredve magunk elé. No, de ha fogalmunk sincsen a témáról, úgy azért nehéz. Aztán mint, ahogy Vera is említette egy korábbi bejegyzésében, rájöttünk arra az igazságra, hogy az univerzális tervezés ott van, (vagyis ott kellene, hogy legyen körülöttünk) azokban az óvodákban, iskolákban, (intézményekben) ami a mi kompetenciánk vagyis a gyógypedagógia hatáskörébe tartozik.  Ahogy eltelt egy hét, és egyre többet beszéltünk ötleteltünk, merre induljunk körvonalazódott egy járhatónak tűnő út. Konkrétumot nem árulok el, ugyanis mindenre fény fog derülni.
Mivel hétfőn az egyetemen az IKT-s óránkon vettük a google alkalmazásait így elmondom azt a titkot, hogy vizsgálati módszerünket (kérdőív), annak a segítségével fogjuk elkészíteni. Várom a végeredményt, mert nagyon sokat nevettünk és tanultunk az órán mikor kipróbáltuk benne magunkat.
Hasznos volt ezeknek a google dokumentumoknak a megismerése, mert egyik órára, máris ettől felbuzdulva itt hoztunk létre egy prezentációt. Megtanultuk így a negyedik év elejére, hogy egy teammunkában ezek az ismeretek mennyire hasznosak!
Ezzel a tanulsággal a hétre zárom is soraimat!
(2012.10.07. 21.04) Zs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése