2012. október 21., vasárnap

Haladunk

Még a pár napos szünet előtt összeültünk, hogy megtervezzük a brossúránkat. Én nagyon meg voltam elégedve a feladattartássunkkal, az összeszedettsgünkkel, és a motivációnk is megfelelő volt. Természetesen lesz még mit javítani, nem árt még egy kis átgondolás, de megint sikerült egy feladat elvégzése okán még jobban összegyúrni az univerzális tervezésről eddig megszerzett információhalmazt. 
Különösen jónak találtam a mostani együtt munkálkodásunkkor, hogy mindannyian aktívak voltunk és nem volt ítélkező a légkör sem. 
Keresgélni kezdtem a csoportmunkával kapcsolatban a neten és ez a youtube videó eszembejutatta, miért is érezhettem jobban magamat a borossúra gyártáskor. Mikor ötletelünk sokat segíthet az effektivitás növelésében, ha nem a hétköznapok szürke munkakörnyezetében maradunk. Az eddig eltelt alkalmakkor minden esetben az egyetem épületében gyűltünk össze, mikor a projekttel kellett foglalkoznunk. Természetesen ennek objektív oka van, hiszen legtöbbször két óra közötti, hosszabb szüeneteinkben legkönnyebb az összes csoporttagot egy időben és egy helyre összeszedni. Úgy gondolom, hogy a későbbiekben ezt a tapasztalatot figyelembe kell vennünk. Ha időbeosztásunk engedi, akkor egy olyan helyet kellene keresnünk a közös projekt tevékenységekhez, ami mindenkinek megfelelő, továbbá adhat egy kicsi plusszt a munkához azzal, hogy nem a megszokott Bárczi Hallgatozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése