2012. december 6., csütörtök

A munka


Elsőre ijesztő volt a sok-sok részfeladat, amit a kurzus teljesítése megkívánt. Most már szinte magam mögött van az összes kivéve a blogbejegyzéseket.

Értékelném hát a munkánkat a félév során, mind a saját részemről, mind pedig csoportszinten.
Személy szerint, jól éreztem magam a csoportban. Volt feladat, amihez többet, volt, amihez kevesebbet járultam hozzá. Úgy gondolom, hogy mindig megfelelően kiegészítettük egymás munkáját.
Ha az egyéni feladatokra gondolok, akkor  a blogbejegyzést említeném. Az elejétől kezdve idegennek éreztem magamtól, hogy minden héten blogoljak valamiről, mivel valljuk be voltak üres járatok a projekttel kapcsolatban. Többször eléggé erőltetnem kellett magam, hogy írjak. Ez a hozzáállás talán kicsit oldódott így a végére, de nem teljes mértékben. Nem szerettem ezt a feladatot.
Úgy vélem jól összehoztunk közös erővel minden ’kis apróságot’. Minden feladatot teljesítettünk, a közös munkát sikeresnek ítélem meg, jól működött a kooperáció. Többször összejöttünk ha megkívánta a projekt, volt, hogy IKT eszközön keresztül tartottuk a kapcsolatot.
Tanultam a projekt témánkból, mivel azelőtt sosem hallottam én sem magáról az összefogó elvről az Univerzális tervezésről. Jó dolog, hogy a sok ismeretes alapelvet és feltételt melyet az univerzális tervezés megkövetel, ez alá a főfogalom alá tudom sorakoztatni.
Gondolattérkép elkészítése azért volt kicsit nehéz, mert még nem volt túl sok ismeretünk a témában.
A brossúra szerintem jó lett, akár használható is lenne, úgy gondolom. 
A webináriumról meg már nem írnék több szót. Esetleg annyit, hogy elégedett vagyok a hanganyaggal és a ppt-vel így külön-külön. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése