2012. december 5., szerda

Értékelés

Persze, semmi sem lehet tökéletes, a közös munka is kicsit akadozva indult, de mindig volt egy csapattag, aki lelkesedett az adott részfeladatért és vitte magával a többieket. A félév elején a gondolattérkép közben még csak találgattuk, hogy miről is fog szólni ez az egész. Nem volt túl sok információnk az univerzális tervezésről, és rájöttünk, hogy ez nem lesz egyszerű. Egy-két hét után sikerült összehangolódnunk és sikeresen vettük az akadályokat. Elkészítettünk többek között egy brossúrát, ami a közös munkánk egyik legjobb gyümölcse lett. Én személy szerint, annak az elkészítését élveztem a legjobban. Továbbá a projektünk legérdekesebb eredménye a kérdőívben szereplő metafora kérdésre adott válaszok elemzése volt. Bár néha voltak kevésbé ötletgazdag napjaink, én úgy vélem, hogy a blogunk is szépen alakult és elég sok emlékezetes post született a félév során. Én a blogírásban éreztem magamon némi változást, az elején kissé megfoghatatlannak indult ez számomra és nem tudtam megfelelően kötni a postokat a mindennapi eseményekhez, végül a filozófikus stílusból egészen hétköznapi naplóbejegyzések lettek. Bár azt írtam az előbb, hogy sikeresen vettük az akadályokat, mégis volt egy, amibe ha bele nem is tört a bicskánk, de lepattant a hegye, ez pedig a webinárium volt. Több órás munkával csak a hangot sikerült rögzítenünk és a ppt-t manuálisan keleltt vezérelnünk a bemutatáskor. Úgy ítélem meg, hogy ezt a részfeladatot is szépen teljesítettük, amit elterveztünk, azt mind sikerült beletennünk az előadásba, valamint a végén nem vett el a prezentáció értékéből az sem, hogy nem sikerült a hangot a képpel együtt rögzítenünk, habár ez picit megnehezíti az anyag többiekkel való online megosztását.
Összességében elégedett vagyok a munkánkkal, amit a szeminárium keretein belül elkészített projektünk során nyújtottunk.



2 megjegyzés: